dijous, 21 de febrer del 2013

Taller d'amfibis i rèptils

Aquest matí hem tingut una experiència “super guai”!!

A làrea de medi molt aviat treballarem els éssers vius i, per aquest motiu, avui ha vingut a la classe un noi que  savia moltes coses sobre els amfibis i els rèptils però…  sabeu el millor de tot?

No venia sol, venia acompanyat d’una colla d’animalons que hem pogut veure en directe, tocar, observar…

Uffffffffff!!! Hem gaudit molt d’aquesta experiència i en volem compartir amb vosaltres unes quantes fotografies:

(Les fotografies passen soles, si voleu veure’n alguna més detingudament només cal que poseu el ratolí al damunt tanta estona com us calgui)

 


6 comentaris:

  1. ma agradat molt eran molt chulas la vritat esque no e surtit un peto helena.

    ResponElimina
  2. ma agradat molt aquest profesor perque a portat molts animals.

    ResponElimina
  3. Hem apres molt sobre els anfibis i réptils i m'ho he pasat molt bé.

    ResponElimina
  4. El pol té moltes ganes de fer aquest taller.
    El camaleo m'ha encantat era super mono,no de mico heeeee.
    i tots els altres son molt divertits.
    m'ho he passat moooooooolt be!!!!!!!!!!!!!!!!!
    bona nit me'n vaig al llit.


    aina s.

    ResponElimina
  5. Aina serra via. (Guest)22 de febrer del 2013, a les 11:11

    el pol te moltes ganes de fer aquest taller.
    el camaleo era super mono, pero no de mico heeeeeeeeeeeee.
    tots els altres m'han agradat mooooolt tambe!!!!!!!!!!!!!!
    m'ho he passat molt bé. podem repetir-ho a tercer?


    Aina s.

    ResponElimina
  6. M'agradat molt l'experiencia..... El que mes m'agradat ha estat poder tocar la serp.
    I la granota. Tot ha estat fantástic i molt educador.
    Hem disfrutat.
    Roser.

    ResponElimina